Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Belpolitika arrow Versenyképesség - Változó Menedzsment / Marketing
Versenyképesség - Változó Menedzsment / Marketing Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2008. december 07.

Image - ezzel a címmel rendezett konferenciát december 3-án a Kodolányi János Főiskola Gazdálkodási és Menedzsment Tanszéke. A konferencia fő célja az volt, hogy az ország egyetemi, főiskolai oktatóit, doktorandusz hallgatói és a cégek vezetői bemutassák, hol is tartanak a címben említett szakterületek, milyen eredményeket tudnak felmutatni a szakma legjobbjai.

Szondy Rékától, a KJF sajtóreferensétől megtudtuk, hogy a konferencián 46 előadó vett részt, többek között a Cerbona Zrt. Vezérigazgatója Szabó István Tivadar, valamint a Nagy Alajos a Garzon Bútor Zrt. Vezérigazgatója, Dr. Bauer András a Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszékének tanszékvezetője, Dr. habil DSc Józsa László a Széchenyi István Egyetem, Marketing és Menedzsment Tanszékének tanszékvezetője és Prof. Dr. habil Csath Magdolna a Kodolányi János Főiskola, Gazdálkodási és Menedzsment Tanszék tanszékvezetője.

Az előadók 11 főiskoláról és egyetemről (Széchenyi István Egyetem, Budapesti Corvinus Egyetem, Kodolányi János Főiskola, Budapesti Műszaki Főiskola, Pannon Egyetem, Kaposvári Egyetem, Szent István Egyetem, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Nyugat-Magyarországi Egyetem, Harsányi János Főiskola, Károly Róbert Főiskola) valamint vezető magyar cégektől ( Mobil Innovációs Központ, Magyar Cukor Zrt., Malév Zrt, Audi Hungaria Motor Kft., Metro Kereskedelmi Kft., Magyar Telekom Nyrt., Sinus Fair Kft., KHEOPS Automobil - Kutatóintézet, LAH Innovációs Központ) érkeztek.

A délelőtti plenáris ülést 4 szekció követte, amelyekben összesen 36 előadást hangzott el marketing, versenyképesség, menedzsment és szálloda/vendéglátás témakörben. A konferencia a szakma legjobbjait hozta össze, így első kézből szerezhettek információt a résztvevők arról, melyik szakmai műhelyben milyen kutatások folynak, a rendezvény ugyanakkor arra is lehetőséget teremtett, hogy az intézmények feltérképezzék, milyen területeken tudnak együtt dolgozni a jövőben.

Az egyetemi, főiskolai oktatók mellett a cégvezetők bemutathatták a stratégiai vezetés területén elért eredményeiket. A konferenciára ellátogatók így az elméleti háttér mellett gyakorlati problémák megoldási lehetőségeibe is bepillantást nyerhettek.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >