Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Kultúra arrow Alkotópályázat a Víz Világnapja alkalmából
Alkotópályázat a Víz Világnapja alkalmából Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2009. február 11.

ImageVízzel kapcsolatos pályamunkákat vár a Víz Világnapja alkalmából meghirdetett pályázatra a Fejérvíz Zrt. és a programhoz kapcsolódó szervezetek. A felhívásra Fejér megye általános iskolásai rajz- és irodalmi műveket küldhetnek be, a középiskolások pedig olyan fotókat, amelyek közvetlenül vagy közvetve a „vízkincs” értékeivel hozhatók összefüggésbe – külön témaként ajánlatos a Velencei-tó témakörének feldolgozása.

A rajzpályázaton általános iskolásoknak nincs technikai megkötés, de legfeljebb A3 - as méretű, rajzokat, vagy maximum 20x20 cm-es alapterületű kisplasztikákt készíthetnek.

Az irodalmi pályázatra általános iskolásoktól olyan verseket, meséket, rövid kis írásokat várnak, melyek terjedelme legfeljebb egy - másfél oldal. A környezetvédelmi pályázaton szakmai jellegű dolgozatokat szeretnénk látni, a terjedelem képekkel együtt sem haladhatja meg az öt gépelt oldalt.

A fotópályázaton csak nyomtatott/előhívott, legfeljebb A3-as méretű fotókat fogadnak. A díjra jelöltektől az eredet igazolására be fogják kérni a felvétel eredeti változatát is.

Minden tanuló kategóriánként egy pályamunkával szerepelhet, melyet 2009. március 6 - ig a FEJÉRVÍZ ZRt. -hez a 8000 Székesfehérvár Királysor 3-15. címre kell eljuttatni. Az alkotásokon kérjük, mindenki tüntesse fel nevét, korát (osztályát), iskoláját, felkészítő pedagógusának nevét, és a fotóknál saját email, illetve postacímét.

A díjazottak – szakmai zsűrizés alapján – 10 kategóriában értékes könyvjutalmat kapnak, a Velencei-tóval foglalkozó pályázók legjobbjai a Vízügyi Igazgatóság Velence-tavi Tófelügyelőségének különdíjában részesülnek.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >