Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Belpolitika arrow Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati rendje
Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati rendje Nyomtatás E-mail
Írta: ÖKK   
2020. március 24.
A Polgármesteri Hivatal a hét minden munkanapján folyamatosan ellátja az ügyfelek tájékoztatatását. A koronavírus-járvány elterjedésének megelőzésére változik a hivatal ügyfélszolgálati rendje.

 

 

Március 23-tól, a mai naptól Székesfehérvár Polgármesteri Hivatala – csökkentve a személyes ügyfélkapcsolatok számát – az alábbi ügyfélszolgálati rendben működik:

- az Ügyfélszolgálat (Kossuth utcai bejárat)
szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 16.00 óráig,
pénteki napokon 8.00-12.00 óráig tart nyitva;
- a munkatársak a hét további munkanapjain telefonon (22/537-200), valamint elektronikus úton ( Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges ) elérhetőek munkaidőben;
- az ügyfélszolgálati térben egyidejűleg legfeljebb 10 fő személy tartózkodhat.

Az Adóiroda munkatársai kizárólag telefonon (https://www.szekesfehervar.hu/hivatali-telefonkonyv-1), valamint elektronikus úton ( Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges ) érhetőek el munkaidőben.

Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodához (Városház tér 2.) az anyakönyvikivonat-kérelmeket, valamint a hagyatékileltár-

nyilatkozatokat a hivatal portája mellett kihelyezett gyűjtődobozba lehet belehelyezni. A helyszínen írásos kitöltési útmutatót és tájékoztatót biztosítanak.

 

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >