A Videoton MagyarBrands díjazásban részesült |
![]() |
![]() |
Írta: Temesvári Márta | |||||
2011. január 04. | |||||
„A Videoton büszke arra, hogy már a program első évében magáénak tudhatja a megtisztelő MagyarBrands címet.” – nyilatkozta a Fehérvári Híreknek Somorjai Barbara, a cég PR és Marketing főmunkatársa, aki elmondta, hogy a Superbrandsből kinőtt MagyarBrands kezdeményezésnek köszönhetően jelent meg ez az új minősítés, amelyre a magukat hazainak érző márkák pályázhattak a magyar fogyasztói (B2C) és üzleti (B2B) brandek piacán. ![]() . A zsűri tagjai a publikus adatok alapján, illetve legjobb tudásuk szerint pontoztak. A MagyarBrands program a márkákat hét kritérium alapján értékelte. Ebből négy – a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment és a foglalkoztatás – számszerűsíthető, nyilvánosan elérhető adat volt. A három további kritériumot – a márka jó hírnevét s a vevők identitástudatát a márka irányában, a brand ismertségét – szakmai zsűri pontozta. A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek itthon és határainkon kívül is. 100 fogyasztói és 50 üzleti márka viselheti majd egy éven át az új logót.
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!
Powered by !JoomlaComment 3.21
3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved." |
< Előző | Következő > |
---|