Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap
Hogyan látják az édesanyák olimpikon gyermeküket? Nyomtatás E-mail
Írta: Fehérvári Hírek   
2012. július 25.

Image A P&G, mely többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Pampers(r), a Gillette(r) vagy a Pantene(r), ma elindította a "Köszi, Anya!" kampányának második reklámját "Gyermekek" címmel. A "Gyermekek" a világ minden táján egyszerre indult az interneten.

 
"Megnyitotta kapuit az olimpiai falu. Már csak pár nap van hátra a 2012-es Londoni Olimpiai Játékokig, a csapatokat már mind kiválasztották, világszerte 10 ezer sportoló készül élete legnagyobb versenyére. A több éves felkészülés és elhivatottság a legjobbak legjobbjának diadalával fog záródni." - mondta el Marc Pritchard, a P&G globális marketing és márkafejlesztési igazgatója.
 
"A P&G büszke arra, hogy márkáin keresztül 150 figyelemre méltó sportolót támogathat. Mindemellett azoknak az embereknek - az anyáknak - is kifejezhetjük tiszteletünket, akik segítették őket abban, hogy eljuthassanak Londonba "Köszi, Anya!" kampányunk keretében." A "Gyermekek" című film a P&G Olimpiai kampányában feltűnő korábbi filmek sikerére épít.
 
"A legjobb dolog" (http://www.facebook.com/photo.php?v=10150704672662585 ) és az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat videóit már több mint 26 millióan látták, amióta a P&G április útjára indította a "Köszi, Anya" kampányt. "Tudjuk, hogy annak ellenére, hogy világklasszis sportolókról beszélünk, az édesanyjuk még mindig gyermekként tekint rájuk." - mondta Marc Pritchard. "Ez a gondolat inspirált minket a "Gyermekek" videónál, melyet most mutattunk be, amikor a világ figyelme a Londoni Olimpiára szegeződik."
 
A P&G a díjnyertes rendezőt, Daniel Kleinmant, az Adweek igazgatóját kérte fel a videó elkészítésére. Kleinman különleges nézőpontból figyeli az olimpikonokat, az édesanyjuk szemével láttatja őket.
 
A videó hét különböző Olimpiai eseményt ábrázol, melyekben 16 ország körülbelül 245 sportolója szerepel. A kisfilmet az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában rögzítették, és látható az interneten, a közösségi portálokon, nyomtatott sajtóban és televíziókban egyaránt.
 
"Amikor először néztem a reklámot, rengeteg olyan emléket idéztem fel, mikor Laci még piciként mászott fel a rajtkőre." mondta Hoffmann Rozália, a háromszoros olimpiai ezüstérmes Cseh László édesanyja.
 
"Még most is, hogy versenyezni látom, kisfiamként tekintek rá." Az áprilisban indult "Köszi Anya!" kampány a különböző médiumokon keresztül kelt életre, és világszintű kampányként egészen augusztus végéig zajlik. Az Olimpiai logóval ellátott P&G termékek 4 millió üzletben kerültek a polcokra, szerte a világon.
 
A P&G a "Köszi, Anya!" kampány részeként, 5 millió dollárt ajánlott fel helyi ifjúsági sportprogramok támogatására számos országban vezető márkák, többek között Pampers(r), Tide(r), Gillette(r) és Pantene(r) termékek utáni bevételekből és adományokból.
 
Annak érdekében, hogy az emberek könnyen csatlakozhassanak a "Köszi, Anya!" kampányhoz, a P&G elindította a "Köszi, Anya" alkalmazást, ami lehetővé teszi, hogy bárki köszönetet mondhasson édesanyjának, videó, kép vagy szöveges üzenet formájában.
 
A felhasználók barátaikat, családtagjaikat is bíztathatják, hogy tegyék ugyanezt, terjesszék, hogy mondjunk köszönetet az édesanyáknak, és ünnepeljük őket.
 
Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >