Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap
Neves előadók a Kodolányi reklámheti rendezvényén Nyomtatás E-mail
Írta: Tóth Bence - PR-referens   
2008. szeptember 26.

ImageMegkezdődött a negyedik Reklámhét, amely Budapest mellett négy vidéki nagyvárosban, így Székesfehérváron, a Kodolányi János Főiskolán is kínált programokat 2008. szeptember 25-én. A délután kezdődő program során neves előadók, így Simon Krisztián, a Marketing Media vezető szerkesztője, Kőszegi András, Sas István és Borsos Sándor, a Reklámzabálók főszervezője avatták be az érdeklődőket a reklámok világába.

New Yorkból származó eseményt a Magyar Reklámszövetség honosította meg azzal a szándékkal, hogy a szakma és a fogyasztók találkozzanak, megismerjék egymás igényeit. Érdekessége a programnak, hogy a Kodolányi immáron harmadik alkalommal csatlakozott a Reklámhét programsorozatához, valamint a főiskolák közül egyedül vállalkozott arra, hogy vendégül lássa a reklámszakma legismertebb hazai képviselőit. A főiskola széles képzési palettája maximálisan igazodik az egyre népszerűbb reklám és pr szakmához, melybe olyan alapozó tárgyak vezetik be a hallgatókat, mint a ”Márkakommunikáció”, vagy a ”Reklám és PR”.

Az idei Reklámhéten a reklámszakma értékeibe és a kulisszák mögé nyújtottak betekintést az előadások, segítve ezzel a fogyasztóknak a reklámok megértését. Simon Krisztián, a Marketing&Média vezető szerkesztője előadásában arra kereste a választ, hogy milyen hatással voltak 2008 kiemelkedő sporteseményei – olimpia, foci EB – a reklámpiacra.

Visszajáró vendégnek számít a Kodolányin Sas István pszichológus, a Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztjével kitüntetett reklámfilmrendező, aki mostani prezentációjában azt kérdezte a résztvevőktől, hogy ”neked bejönnek-e a király, sirály, kúl, zsír, állat és beteg reklámok”. A médiaszakértő két évvel ezelőtt ”A gerillamarketing a spájzban van!” című előadásával varázsolta el a hallgatóságot. A szakma jeles művelője húsz éve gyűjti a reklámokat és gyakran a Kodolányi Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének munkájába is bekapcsolódik, mint államvizsga-bizottsági tag.

A Reklámhét egyik küldetése, hogy a reklám területén elhelyezkedni kívánó fiatalok képet kapjanak a reklámpiaci lehetőségekről – tehát az ismeretbővítés mellett karrier szempontból is hasznos lehet a rendezvény a hallgatóknak.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >