Kezdőlap arrow Belpolitika arrow Fokozatosan nyitja újra ügyfélszolgálati irodáit az E.ON
Fokozatosan nyitja újra ügyfélszolgálati irodáit az E.ON Nyomtatás E-mail
Írta: E-ON   
2020. július 02.
Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online, telefonos és videós ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással lesznek látogathatók.

 

 

Az E.ON személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először, július 6-ától a vállalat központi ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, csütörtök és pénteki napokon 10-től 14 óráig, szerdán pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, június 29-étől az eon.hu/idopontfoglalas online felületen tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Erről SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az E.ON emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés, amely az E.ON digitális platformjain, azaz a videós ügyfélszolgálaton, telefonon, e-mailben és online is elérhető.

 

Az E.ON Online Ügyfélszolgálatán, a www.eon.hu/ugyintezes oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:

 

·        mérőállás diktálás,

·        számla- és egyenlegmegtekintés,

·        számlabefizetés,

·        e-számlára váltás,

·        értesítés tervezett üzemszünetekről.

 

Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megtehetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:

 

·        mérőállás rögzítése,

·        előrefizetős mérő feltöltése,

·        számlamásolat és csekk kérése.

 

Az előrefizetős mérők feltöltésére nemcsak a digitális csatornákon, hanem az országban számos helyen, például újságárusoknál, élelmiszerboltokban is van lehetősége az ügyfeleknek, a pontos helyszínek az alábbi oldalon településre bontva megtalálhatók: https://eonapps.hu/araminfo_komfortkartya.php

 

Az E.ON személyes ügyfélszolgálati irodáinak újranyitásáról minden információ megtalálható az eon.hu/informaciok weboldalon.

 

Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az E.ON számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.

 

 

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >