JÖVŐRE AZ EUROSPORTON LÁTHATÓ AZ EXTREME E |
Írta: Jankó Bálint | |||||
2020. augusztus 03. | |||||
Az Extreme E és a Discovery sugárzási és streaming megállapodása értelmében 2021-től Európában – így Magyarországon – és Észak-Amerikában a motorsport-rajongók milliói láthatják élőben és on-demand az elektromos meghajtású terepjárók versenyét.
A hároméves megállapodás révén az Extreme E-t több mint ötven európai piacon a Discovery vezető multisport-márkája, az Eurosport közvetíti, az észak-amerikai nézők pedig az autós tartalmak első számú hálózatában, a teljes egészében a gépjárműveknek szentelt előfizetéses streaming szolgáltatáson, a MotorTrenden keresztül követhetik a versenyt. A műsorsorozat élő versenyeit, összefoglaló show-it és on-demand tartalmait a nézők bárhol és bármikor megnézhetik, a legjobb motorsport-szakértők kommentárjával, az adott ország nyelvén.
Az Extreme E 2021 elején indul, öt nehéz és távoli helyszínen rendezett versennyel. A sarkvidéket, a sivatagot, az esőerdőket, a gleccsereket és a partvidéki területeket mind negatívan befolyásolja az éghajlatváltozás és az emberi beavatkozás. Az egyedi versenysorozat célja az is, hogy a világszínvonalú, fenntartható motorsporton keresztül hívja fel a figyelmet ezekre a kérdésekre. Mindez arra ösztönzi a nézőket, hogy gondolják végig azt is, ők milyen hatással vannak saját környezetükre.
„A magyar nézők különösen kedvelik a technikai és motorsportokat, így ezek a programok az Eurosporton is rendkívül népszerűek. Büszkék vagyunk arra, hogy mi közvetíthettük a rajongóknak Michelisz Norbi 2019-es túraautó-világkupa győzelmét – mondta Szabó Gábor, az Eurosport magyarországi csapatának vezetője. – Az Eurosporton már hagyománya van a fenntartható, innovatív motorsport-események közvetítésének. Örülünk, hogy a Formula E és az Eurosport Events által üzemeltetett PURE ETCR után az Extreme E-t is mi mutathatjuk meg a magyar nézőknek.”
„Fantasztikus hír, hogy a Discovery csatlakozott partnereink bővülő listájához. Kiterjedt csatornaportfoliója és a fogyasztókat közvetlenül elérő platformjai révén a Discovery márkái az egész világon láthatóak. Segítségükkel az Extreme E valóban globális közönséghez juthat el – mondta Ali Russell, az Extreme marketingigazgatója. – Az ügyeket a középpontba állító sportágként partnereink létfontosságúak számunkra a fenntarthatóság, a zöld technológia és az innováció üzeneteinek közvetítésében.”
„Az Extreme E a jövő produkciója, virtuális és kibővített valósággal, 3D-vel, egyedi adatmegjelenítésekkel, új kameraállásokkal, játékosítással, a rajongók bevonásával, drónokkal. Olyan verseny, ahol a gaming és a valóság a föld legszélsőségesebb pontjain találkozik egymással” – tette hozzá Ali Russell.
x x x Extreme E Az Extreme E radikális új versenysorozat, amelyben elektromos terepjárók versenyeznek szélsőséges körülmények között, a világ olyan tájain, amelyeket már érintettek az éghajlati és környezeti problémák. Az öt versenyből álló globális utazás felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás és az emberi beavatkozás hatására a világ legtávolabbi területein, és elősegíti az elektromos járművek bevezetését a környezet megóvása és a bolygó védelme érdekében. Az Extreme E másik egyedi tulajdonsága az úszó garázs, az RMS St. Helena. A korábbi Royal Mail teher- és személyszállító hajót a kibocsátás csökkentése érdekében átalakították. Ez végzi a bajnoksághoz szükséges járművek, áru és infrastruktúra fuvarozását, minimalizálva az Extreme E ökológiai lábnyomát, emellett fedélzeti laboratóriumával az ehhez kapcsolódó tudományos kutatást is támogatja. Az Extreme E-t a Formula E-vel – az ABB FIA Formula E-bajnokság szervezőjével – közösen szervezik. Az Extreme E elkötelezett a fenntarthatóság és a környezeti hatások minimalizálása mellett, és részt vesz a klímaváltozás által már érintett területek újjáépítésében és helyreállításában.
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!
Powered by !JoomlaComment 3.21
3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved." |
< Előző | Következő > |
---|