Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Belpolitika arrow Vevőbarát megoldások a METRO áruházban
Vevőbarát megoldások a METRO áruházban Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2009. március 20.

ImageBemutatkoztak a székesfehérvári METRO áruház megújult osztályai, amelyek közül néhány a Kelet-európai régió legszélesebb kínálatát biztosítja. – tudtuk meg Krubl Yvette kommunikációs vezetőtől, aki elmondta: A megújult osztályok mostantól még inkább a professzionális vásárlók igényeit hivatottak kielégíteni. A cég átalakult termékkínálattal és teljes körű megoldásokat kínálva várja partnereit. - Az új áruházi koncepció bevezetésének első állomása Székesfehérvár.

A koncepció megalkotásának hátteréhez a hazai partnerek visszajelzései és nemzetközi tapasztalatok szolgáltak, az elsődleges cél a „mindent egy helyről: kényelmesen, gyorsan” elv legszigorúbb követése volt. A legfontosabb változások közül kiemelkedik a háztartási osztály, hiszen kínálata közel 500 termékkel bővül, és ezzel a METRO országok között a gasztronómiai nagyhatalom Franciaország után a második legszélesebb választékot kínálja. A főleg vendéglátósok számára összeállított termékkínálat közvetlen a gyártótól érkezik, igen jó minőségben és kedvező áron lesz elérhető, követve a folyamatosan változó nemzetközi trendeket, újdonságokat, állandó utánpótlással.

Az átalakított előadótér és a megújult termékkínálat felhasználóbarát kihelyezése és csomagolásai biztosítják, hogy a vásárlók ezentúl könnyebben, gyorsabban intézhetik az üzletmenetükhöz szükséges termékek beszerzését. Az „új” Metro teljes mértékben a vásárlók érdekeit szolgálja, hiszen a megnövekedett árukészlettel mostantól az A-tól Z-ig palettán nemcsak termékeket, hanem komplett megoldásokat kínál, legyen az akár egy teljes étterem, hozzá tartozó konyha vagy hotelszoba berendezése, felszerelése.

Ezzel összhangban a kiegészítő termékek terén, mint pl. irodaszerek és munkaruházat is bővült a kínálat. Újdonságnak számít az áruházban létrehozott Elektro - Gasztro pult, ahol a profi eszközök gyártói igény szerint adnak tanácsot, illetve segítenek például a tervezés fázisában is a professzionális konyhák és üzletek kialakítása során.

Az élelmiszerek terén a legnagyobb változás a száraz élelmiszerek terén tapasztalható, hiszen megnövekedett az italok bemutatására szánt eladóterület nagysága, ezzel együtt bővült a vegyi áruk és az eldobható háztartási papíráruk területe is. Ezen termékcsoportok árukészletének bővülése elsősorban az élelmiszer kiskereskedők és a vendéglátásban működő vállalkozások számára jelent nagy előnyt.

A most megújult székesfehérvári áruházban bemutatott koncepció idén még több hazai METRO áruházban is bevezetésre kerül.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >