Valamennyi önkormányzati szolgáltató cég felfüggeszti a személyes ügyfélszolgálatát március 8-tól, hétfőtől március 22-ig. Az ügyfeleket telefonos, illetve elektronikus ügyintézésre kérik. A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán sem lesz átmenetileg személyes ügyfélfogadás. Az Ügyfélszolgálat és az egyes szervezeti egységek telefonon érhetőek el, a beadványokat elektronikus úton vagy papír alapon a Városház téri épületek gyűjtődobozaiban várják a hivatal munkatársai.
A koronavírus-járvány harmadik hullámában vagyunk, ismét drasztikusan emelkedik a megbetegedések száma. A vírus terjedésének megakadályozása érdekében a minimálisra kell csökkenteni a személyes kontaktusok számát.
A Polgármesteri Hivatalban március 8-tól 22-ig szünetel a személyes ügyfélfogadás. A Hivatal szervezeti egységeinél az ügyintézés telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között. A Kossuth utca 4. szám alatti Ügyfélszolgálaton szintén telefonon lehet ügyeket intézni hétfői napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között, szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, míg pénteki napokon 8.00-12.00 óra között. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben, telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban sor kerülhet az ügyfélfogadásra. A Polgármesteri Hivatal munkatársainak telefonszáma, elektronikus elérhetősége megtalálható az Önkormányzat honlapján.
A beadványok benyújtása elektronikus úton továbbra is korlátozás nélkül történik a https://epapir.gov.hu/ felületen keresztül. A papír alapú beadványok a Hivatal Városház tér 1. és Városház tér 2. szám alatti épületeinek bejáratai mellett, az épületen belül elérhető gyűjtődobozban hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig elhelyezhetőek.
A Depónia Nonprofit Kft. valamennyi ügyfélszolgálatán felfüggeszti átmenetileg a személyes ügyintézést a megadott időszakra. A szolgáltató arra kéri az ügyfeleit, hogy a telefonos, illetve az elektronikus ügyintézést vegyék igénybe. Az elérhetőségek ITT találhatóak A lakossági hulladékudvarok – így a csalai és a Palotai úti is – változatlanul nyitva tartanak a cég honlapján olvasható nyitvatartási rend szerint.
A Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. szintén áttér az online és a telefonos ügyintézésre a személyes ügyfélfogadás szüneteltetése miatt hétfőtől. A telefonszámok és az e-mail címek ITT találhatóak. Személyes ügyintézésre kizárólag a legszükségesebb esetben, egy főre korlátozottan, előre egyeztetett időpontban nyújtanak lehetőséget.
A SZÉPHŐ Zrt-nél is szünetel a személyes ügyfélfogadás és a pénztári befizetés március 8-tól 22-ig. A cég arra kéri a lakosokat, hogy telefonon vagy online intézzék az ügyeiket. Igény esetén visszahívás kérhető a +36 70-7979 090-es számra küldött hangüzenettel vagy sms-sel. A Fejérvíz Zrt. szint arról tájékoztat, hogy felfüggeszti személyes ügyfélfogadását. Az ügyfélszolgálatokon csak telefonon vagy elektronikusan lehet az ügyeket intézni. A lakosok az
Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges
címre írhatnak. A székesfehérvári ügyfélszolgálatokon a telefonos ügyintézés munkanapokon, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 7.30-14.30, szerdai napokon 7.30-19.00 óra között működik. A vidéki ügyfélszolgálatok hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 7.30-14.30-ig, szerdánként 7.30-18.00 között érhetőek el. Az elérhetőségek ITT találhatóak.
|