Kezdőlap arrow Gazdaság arrow Nagyszabású KKV-konferencia Székesfehérváron
Nagyszabású KKV-konferencia Székesfehérváron Nyomtatás E-mail
Írta: Közlemény   
2008. június 03.

ImageJúnius 5-én, csütörtökön Székesfehérváron kerül megrendezésre a Raiffeisen Kkv-konferenciasorozat következő állomása. A pénzintézet - azon túl, hogy széles körű banki szolgáltatásokat nyújt közel 40000 kis- és középvállalkozásnak, - kiemelten fontosnak tartja, hogy az ország minden részében versenyképes és minőségi szakmai ismeretekkel segítse ügyfeleit és jövőbeni partnereit.

A nagyszabású rendezvényt azért indították el a szervezők, mert a gazdasági szakértők, elemzők egybehangzóan állítják, hogy az elkövetkező években a magyar gazdasági és társadalmi fejlődés szempontjából egyre fontosabb szerepet játszik majd a kis- és középvállalkozói réteg. Hazánkban hozzávetőlegesen 300000 mikro-, kis- és középvállalkozás található, mely cégek éves árbevétele a néhány tízmillió forinttól több milliárd forintig terjedhet.

A népszerű és közismert szakértők részvételével eddig megtartott és a jövőben megrendezésre kerülő félnapos konferenciák egyik célja, hogy a kkv-k döntéshozói meghatározó versenypiaci ismeretekhez jussanak, melyekkel vállalkozásukat sikeresen és hatékonyabban működtethetik.

A székesfehérvári konferencia a kommunikációra és a marketingtevékenységre fókuszál majd, hiszen kutatások sora igazolja, hogy ezeket a területeket sok kkv elhanyagolja. Előadóként jelen lesz a konferencián többek között Mezriczky László, a HP Magyarország és a Magyar Telekom korábbi kommunikációs vezetője, Török Zoltán, a Raiffeisen Bank kutatási főosztályának vezetője, és Tibor Dávid is, az egyik legdinamikusabba fejlődő hazai kkv, a sárszentmihályi központú Masterplast Group Zrt. vezérigazgatója, de számos kurrens területet is érintenek az előadások (pl. aktuális EU-pályázati lehetőségek).

„Az ilyen rendezvények azért fontosak – mondja Szabó Tamás, a Raiffeisen Bank területi vezetője, aki a székesfehérvári konferencia házigazdája –, mert így a kis- és középvállalatok olyan új területeken juthatnak kompetitív előnyökhöz, melyek eredményesebb működést tesznek lehetővé számukra, miközben friss szakmai ismeretekkel javíthatják cégük működését.

A rendezvénysorozat másik fontos célja – a versenypiaci ismeretek nyújtása mellett -, hogy a vállalatok vezetői megismerhessék a vállalkozások számára elérhető aktuális pénzügyi lehetőségeket, akár a napi üzletmenet finanszírozásához, akár a pályázatokhoz szükséges önrész biztosításához.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >