Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap
Haydent kiütötték, Kallio hetedik helyen zárt Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2009. szeptember 07.

ImageAz Indianapolisban elért fantasztikus eredményt követően, ahol Nicky Hayden hosszú hiányzás után ismét felállhatott a dobogóra, a Ducati csapat a san marinói pályán tért vissza a munkához. Misano szép emlékeket őriz a bolognaiakról, hiszen 2007-ben Casye Stoner rajt-cél győzelmet aratott itt, majd tavaly ismét csak ő volt a leggyorsabb a kvalifikáción. Idén az ausztrál versenyző nem ismételhette meg a bravúrt, hiszen betegsége miatt nem állt rajthoz.

 

A BGP Media sajtóosztálya arról tájékoztatta a Fehérvári Híreket, hogy a szombati kvalifikáción az amerikai részidejét tekintve a pálya első és utolsó szakaszán a második leggyorsabb szakaszidőt futotta, ám mint korábban is, komoly gondjai adódtak a harmadik etap, gyors jobbos fordulójával. Mindezek ellenére sikerült három tizedet összeségében javítania és ezzel ismét a második sorból rajtolhatott vasárnap, a hatodik helyről.

Nicky Hayden:

 „ Ma reggel nagyon jól éreztem magam a motoron és ezt sikerült párosítanom egy jó ritmussal, így ennek köszönhetően a pálya utolsó szakaszán én voltam a leggyorsabb, ami eddig még soha nem sikerült idén. Nagyon jó rajtra lesz szükségem, mert az első három kanyarban óriási helyezkedés lesz és nagy az esélye egy kis drámának.”

 

Image
.

Finn csapattársa, Kallio a 11. rajtpozíciót szerezte meg, miközben a bolognaiak komplett vezetése, Claudio Domenicali, Filippo Preziosi és Alan Jenkins is a boxból figyelte a munkájukat. Hayden talán nem gondolta, hogy a start utáni előrejelzése őrá is vonatkozni fog. A dráma akkor történt, amikor Alex De Angelis túl későn fékezett a startot követő második bal kanyarban és Colin Edwards-szal együtt, kiütötte az amerikai alól a Desmosedicit. Nicky Hayden: kiesett

„Rendkívül csalódott vagyok. Talán nem harcolhattam volna a győzelemért, de az elmúlt időszakban rendkívül sokat fejlődtünk és nagyon jó rajtot sikerült vennem a második sorból. Tudom, hogy érdekesen hangzik, de egész hétvégén éreztem, hogy Alex (De Angelis) még bajt okozhat. Hazai közönség előtt harcol, hogy legyen szerződése jövőre ez érthető, de nem így. Én is millió hibát elkövettem már a pályafutásom során a pályán, de amit Alex csinált, az egy felelőtlen, hülye húzás volt a nyitó körben, hideg gumikon. Amikor a szemem sarkából érzékeltem őt, hogy hol akar bekanyarodni, próbáltam gyorsítani és menekülni, de már késő volt. Értelmetlen manőver volt, mert így hárman is feleslegesen dolgoztunk egész hétvégén. Se pontot, se adatokat nem gyűjtöttünk.”

Mika Kallio a tervek szerint utolsó versenyét töltötte a gyári Ducati kötelékében, miután ugyan még nem hivatalos, de úgy tűnik, hogy Casey Stoner Portugáliára visszatért a bolognaiak boxába. A finn Misanóban eddigi legjobb eredményét produkálta és a hetedik helyen zárt.

 

Image
.

Mika Kallio: 7. helyezés

„Viszonylag jó rajtot vettem, de a második kanyarban történt incidens pontosan az orrom előtt történt, így itt rengeteg időt és poziciót veszítettem. Akik megelőztek ugyan lassabb versenyzők voltak, de nagyon nehezen találtam meg az elkövetkezendő néhány körben azokat az előzési pontokat, ahol visszaelőzhettem őket. Amikor felértem a hetedik helyre Elias, Dovizioso és Capirossi voltak előttem, akiket szerettem volna utolérni, de közben Melandri folyamatosan támadt hátulról, ezért inkább a védelemre kellett koncentrálnom. Mindenesetre pozitív hétvégét zártunk és ezúttal szeretném megköszönni a csapatomnak a munkát. Rengeteget tanultam az elmúlt időszakban és igazán hálás vagyok a lehetőségért, hogy itt lehettem."

Tudta-e:

Hogy a Ducati és a Shell közös együttműködésének tíz éves jubileumáig összesen 150 világbajnoki futamgyőzelmet zsebeltek be, míg a 2003-as MotoGP-ben való bemutatkozásukat követő negyedik évben, harminc év után ők voltak az első nem japán gyár, akik elhódították a MotoGP egyéni, gyári és csapat világbajnoki címét.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >