Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Gazdaság arrow Az ellopott BKV
Az ellopott BKV Nyomtatás E-mail
Írta: Fidesz   
2010. január 16.

Image"Ennél lejjebb már nincs" - fogalmazott sajtótájékoztatóján Németh Szilárd a BKV állapotával kapcsolatban. Nyomoz a rendőrség, nyomoz az ügyészség, a buszok átlagéletkora 17 év, a belső adósság 900 milliárd euróra rúg. Erre mi történik? A BKV vezetősége PR-ra és autóversenyek támogatására költ - hívta fel a figyelmet. - "Ha visszanézünk az elmúlt századra, lehetett akármi - világháború, 1956 -, Budapesten mindig volt tömegközlekedés. A szétlőtt házak fényképein is látható: a villamos akkor is járt."

 

- emlékeztetett Németh Szilárd. - "Miért tudna kezességet vállalni a mai BKV? A buszok átlagéletkora 17 év, de Csepelen 24 éves járművek is közlekednek - már ha elindulnak. Egyes villamospályákon mindössze 5km/h sebességgel lehet haladni, a kigyulladt buszok száma száz fölé kúszott! Mindez a XXI. században!" - hangsúlyozta a fideszes politikus. - "Közben pedig mit látunk? A BKV erőteljes PR-tevékenységet folytat, teríti magazinját, a Mogzásbant, Hagyó Miklóssal az elején, hátulján, alján, tetején. Támogatja a Bamako Rally-t, és 50 milliót költ "válságtanácsadásra" - nyomatékosította.

A cég nem tudja ellátni azt a feladatot, ami a rendeltetése. A közlekedési társaság vezetősége meglopja a fővárosiakat: sokaknak kényszerszabadságot kellett kivenniük, mivel a sztrájk miatt nem tudtak munkahelyeikre eljutni - húzta alá Németh Szilárd.

Folytatta: mi van azokkal, akik megvették a drága bérleteket? Őket ki fogja kárpótolni? Hagyó Miklós, Horváth Csaba, Demszky Gábor. Ők azok, akik felelősek a budapestiek biztonságáért, közlekedéséért. Ők felelnek a mai helyzetért, nekik kell elszámolni mindazzal, ami a városban 2006 óta történt! - tette egyértelművé a politikus.

 

Image
fotó: Pelsőczy Csaba

Javasolni fogjuk, hogy a BKV-vizsgálóbizottság hallgassa meg a közlekedési cég "Bermuda-háromszögét", továbbá Székely Gábort, a BKV felügyelő-bizottságának volt elnökét, illetve volt BKV-vezetőket, köztük azokat is, akik jelen pillanatban nincsenek szabadlábon. A BKV-s "Bermuda-háromszög tagjainak" kell elszámolniuk azzal, mi történt 2006 óta a társasággal - fűzte hozzá.

Papcsák Ferenc kiemelte: Horváth Csaba kormánybiztos feladata az volt, hogy rendbe tegye a budapesti tömegközlekedést. Nemrég azt nyilatkozta: 3 hónap alatt teljesítette, amit vállalt. Ez tehát a rendbe tett BKV? - taglalta a képviselő. 2002-ben a közlekedési társaság nullszaldós volt, mára a viszonyok teljességgel átláthatatlanná váltak. A sztrájk során keletkezett kár felbecsülhetetlen, hiszen az egész utazóközönség károsultnak tekintendő - magyarázta.

Németh Szilárd felhívta a figyelmet: a mai hírek szerint egyes szocialista politikusok hatalmi harcai állnak a sztrájk mögött. Felszólítjuk az MSZP-t, nyilatkozzanak arról, mi zajlik a háttérben! Felszólítjuk továbbá Horváth Csabát és Demszky Gábort, hogy kárpótolják a budapestieket! - nyomatékosította.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >