Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Hírek
A boltokban már az e-papír a nyerő Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2010. május 05.

ImageRohamosan terjednek az e-papír alapú polccímkék a hazai boltokban. Csak az elmúlt pár hónapban négy üzletben − Mogyoródon, Budapesten, Alsónémediben és Miskolcon − cserélték le részben vagy egészben a papírcetliket a világszerte újdonságnak számító technológiára.

 

"Az e-papír alapú polccímkék népszerűsége nem véletlen." − mutatott rá Bessenyei Attila, a forgalmazó székesfehérvári Laurel Kft. értékesítési menedzsere.

A technológiával ugyanis rövid idő alatt jelentős élőmunkát és költséget lehet megtakarítani, miközben a vevők tájékoztatásának pontossága, elégedettsége is nő. Az egyszerűen használható megoldás bevezetése különösen azon terméktípusoknál hasznos, például a zöldség-gyümölcs és más frissáru osztályokon, ahol az árukészlet és az árak gyakran, akár naponta többször változnak.

Az e-papír címkék feliratai azonnal, automatikusan, a központi informatikai rendszeren keresztül frissíthetők, ami kizárja a tévedés, a késedelem és a fogyasztóvédelmi bírság lehetőségét. A brit ZBD gyártmányú címkék és az e-papír alapú technológia további előnye, hogy olvashatósága a nyomtatott papíréval megegyező, áramot pedig csak akkor fogyaszt, ha változik a megjelenített szöveg, ábra vagy ár.

Nem mellékes a nyomtatási és papírköltség valamint a hulladék mennyiségének csökkenése sem.

"Kelet-Európában Magyarország élen jár az e-papír alapú polcrendszerek bevezetésében, elsőként a CBA és a Coop üzletláncok léptek, a nagy tőkeerejű, nemzetközi hipermarketek is aktív érdeklődést mutatnak." − elemzett a szakember.

Biztos tehát, hogy néhány éven belül a vásárlók mindenütt ezzel találkoznak majd, hiszen a beruházás rövid idő alatt megtérül.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >