Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap
Közel 150 millió forintnyi adomány gyűlt össze az 1749-es segélyvonalon Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2010. augusztus 11.

ImageAz adományozók rendkívüli segítő szándéka, valamint a hazai telekommunikációs iparág példaértékű összefogásával közel 150 millió forint gyűlt össze az árvízkárosultak javára 1749-es segélyvonalon, amelyet a Vodafone, a T-Mobile, a Telenor, a T-Home, az Invitel és a UPC működtet minden díjtól mentesen. Az adományok teljes összege a Magyar Vöröskereszt segítségével jut el az érintettekhez.

 

A Magyar Vöröskereszt Sajtóirodája arról tájékoztatta a Fehérvári Híreket, hogy közel 150 millió forint értékű adomány érkezett SMS-ek és telefonhívások formájában a szolgáltatók összefogásával megnyitott 1749-es segélyvonalra. Ez több mint 745 ezer darab hívást, illetve SMS-t jelent három hónap alatt.

Az összeget a májusban és júniusban pusztító heves viharok, esőzések okozta károk helyreállítására, az árvízkárosultak megsegítésére közösen gyűjtötték a hazai telekommunikációs szolgáltatók.

Minden, 2010. május 19-től a segélyvonalra érkező hívás és SMS teljes, 200 Ft-os összegét a Magyar Vöröskereszten keresztül a bajba jutottak megsegítésére fordítják. A beérkezett adományokból segítik a rászoruló családokat, az otthonok újjáépítését, építőanyagok és építési kellékek beszerzését.

A Vöröskereszt és a távközlési szolgáltatók az árvízkárosultak nevében is kifejezik köszönetüket adakozó ügyfeleiknek.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >