Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap arrow Hírek
Az Unilever a kozmetikai üzletágban erősít Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2010. november 19.

ImageA Baba, a Dove és Signal gyártója, az Unilever megkapta az Európai Bizottság engedélyét a Sara Lee kozmetikai és európai háztartásvegyipari üzletágának felvásárlására. Az 1,2 milliárd eurós ügyletre még idén sor kerül. Ezzel a jól ismert Unilever márkák mellett a Gabi termékek, a Magyarországon jelenleg nem forgalmazott Biotex tisztítószerek és mosószerek, a Zwitsal és a Fissan babaápoló szerek, valamint a Prodent és a Zendium fogápolási termékek is az Unilever portfolióját erősítik majd.

 

„Az Európai Bizottság versenyhatósága hozzájárult, hogy az Unilever a korábbi terveknek megfelelően felvásárolja a Sara Lee kozmetikai és európai háztartásvegyipari üzletágát.” – tájékoztatta a Fehérvári Híreket Saliga Enikő – „ Az 1,2 milliárd eurós ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Radox, a Duschdas vagy a Neutral, amelyek helyi és regionális szinten egyaránt erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában.”

A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák, mint például a Gabi, jól kiegészítik az Unilever népszerű szájápolási, tisztítószer és az erős babaápolási termékeit. Az akvizíciónak köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a testápolási kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd.

A már említett márkák mellett a megegyezés olyan kategóriájukban vezető termékek felvásárlását is magában foglalja, mint a Magyarországon jelenleg nem forgalmazott Biotex tisztítószerek és mosószerek, a Zwitsal és a Fissan babaápoló szerek vagy a Prodent és a Zendium fogápolási termékek. Az Európai Bizottság ugyanakkor azzal a feltétellel hagyta jóvá az akvizíciót, hogy az Unilever idővel értékesíti a Magyarországon is jól ismert Sanex márkát.

„A vállalat számára a felvásárlás nagy jelentőséggel bír, hiszen a kozmetikai és háztartásvegyipari üzletág az egyik legdinamikusabban növekvő kategória. A vezető márkák felvásárlásával kiegészül és fejlődik a portfóliónk, ami növekvési potenciált jelent világszerte” – mondta Doug Baillie, az Unilever európai régiójának vezérigazgatója.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >