Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Kezdőlap
Egy hónap - 1161 ügyfél Fejér megyében - Népszerűek a kormányablakok Nyomtatás E-mail
Írta: Temesvári Márta   
2011. február 11.

ImageFejér megyében két helyszínen, Székesfehérváron és Dunaújvárosban nyílt meg a kormányablak, azaz integrált ügyfélszolgálati iroda január 3-án. Az első hónapban 667 ügyfél jelent meg személyesen a székesfehérvári kormányablakban, Dunaújvárosban pedig 494 ügyfélnek segítettek ügye elintézésében.

 

Dr. Simon Katalin, a Fejér Megyei Kormányhivatal Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat Osztályvezetője összefoglalta a Fehérvári Híreknek az elmúlt hónap eredményeit. Mint monda: Székesfehérváron 9, Dunaújvárosban pedig 5 ügyfélszolgálati munkatárs dolgozik, két műszakos beosztásban. Ügyfélbarát nyitva tartással – reggel 8 órától este 8 óráig – intézik az állampolgárok ügyeit.

Az ügyfelek tájékoztatást kapnak arról, hogy az ügyük mikor, hogyan és melyik hatóságnál intézhető, illetve felvilágosítást kapnak azzal kapcsolatban, hogy az adott ügyben milyen kérelmet, formanyomtatványt szükséges beadni. Az ügyfélszolgálat munkatársai segítenek továbbá a szükséges formanyomtatványok kitöltésében, és a csatolandó dokumentumok ellenőrzésében is.

Az integrált ügyfélszolgálatokon egyelőre személyes megjelenéssel lehet ügyet intézni, felvilágosítást, tájékoztatást kérni. Az elmúlt egy hónap tapasztalatai alapján az ügyfelek szívesen fordulnak az ügyfélszolgálathoz közigazgatási és egyéb ügyük elintézése érdekében. Az ügyfélszolgálatokon a nem konkrétan a feladatkörünkbe tartozó ügykörökben is próbálnak tájékoztatást, segítséget nyújtani, gyakran maguk is telefonos segítséget kérnek a hatáskörrel rendelkező hatóságoktól, szervektől.

Az ügyfélszolgálati szakemberek mindennap találkoznak új problémákkal, ügyfajtákkal, így ők maguk is állandóan gyarapítják tudásukat, az egyedi esetek révén. A leggyakrabban előforduló ügyfajták az ügyfélkapu létesítése, családtámogatási ellátások - családi pótlék, gyermekgondozási segély, anyasági támogatás - folyósítása iránti eljárás megindítása, valamint az ezen ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás, információ kérése volt.

Sok egyéni vállalkozó érdeklődött az ügyfélszolgálati irodákban a vállalkozása módosításával, szüneteltetésével, megszüntetésével kapcsolatos eljárásról – összegezte a tapasztalatokat dr. Simon Katalin, a Fejér Megyei Kormányhivatal Kormányablak ügyfélszolgálati osztályvezetője. A fentieken kívül számos, változatos kérdéssel, problémával keresték fel az ügyfélszolgálat munkatársait az állampolgárok, például nyugdíjjal, egészségbiztosítási ellátásokkal, gázár-támogatással, az Új Széchenyi Tervvel, munkaügyi ügyintézéssel, bírósági, rendőrségi, állampolgársági, birtokvédelmi, valamint földhivatali ügyekkel kapcsolatban.

Az állampolgárok meglepődve tapasztalták, hogy valóban reggel 8-tól est 8-ig fordulhatnak a kormányablakokhoz, ahol kellemes környezetben, segítőkész munkatársak állnak a rendelkezésükre. Reményeink szerint az ügyfelek továbbra is szívesen keresik fel az integrált ügyfélszolgálati irodákat, ahol az ügyeiket gyorsan és eredményesen intézhetik el.

Hozzászólások
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!

3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >